2010年10月28日 星期四

家庭溫暖

我:我今晚唔返黎食飯啦。
媽:OT 呀?
我:係啊。
媽:得你一個咋?
我:仲有我阿頭。
媽:唔好咁夜啦,如果得你一個唔好留低啦,一係拎返黎做啦,好無?
我:嗯,我看著辦吧。
媽:唉,做唔過就唔好做啦。
我:媽咪啊,今日又有d 唔開心野發生。
媽:算啦,你都打算走,真不明白你堅持甚麼,做不過就不要做,浪費時間OT,不如自己去進修下。
我:得啦,我知o勒。

公司不會錫住你,只會用到你盡去maximize 他們的 profit,大條道理,但沒有人情。
錫住你的,只有最親的家人和朋友,每次媽咪叫我不要晚回家,問我是否很多工作時,我都想哭呢... 還要媽咪擔心,還未能照顧到家庭,對不起..

沒有留言: