2011年3月12日 星期六

天災‧人禍

馬太福音24:6-7「民 要 攻 打 民 、 國 要 攻 打 國 . 多 處 必 有 饑 荒 、 地 震 。這 都 是 災 難 的 起 頭 。」

11 Mar 2011
日本東北8.9級地震


11 Mar 2011(~11:20pm )
事情非常詭異,我也不明白事情為何會發生?為甚麼是我?
與阿瑩吃過飯後,我回家至屋企樓下大堂,期間同海綿講緊電話,有個不認識的男人一出lift就係後面推我,再打我,我頭撞牆,倒在地上,他行過黎,我大叫,再走去保安度(我俾人打個保安竟然望住唔幫手 ∕call人,無反應!),發現左邊面濕濕地,有野流落黎,一碰就成手血,血流得好似倒水咁快,好快成地成身都係。個癡線佬一路bear住我們,再乘lift返上樓!走左!
我大叫報警,後來有人入大堂,立即找他報警和叫他通知我家人,個保安廢的!激死我!
救護、police好快到,我去醫院照x光,打針,洗傷口,落口供
宜家傷口好好痛,額頭腫左,驚到全身震
個癡線佬已拉左,係精神病人,已經20年!說話語無論次,未知點判,希望關他到青山∕小欖!他會害人的!
不想出街,想搬走,好怕個癡線佬出返黎,CID說會告知我有關判決,他暫時關到今天中午,未知之後去邊。一唸到他出來就好驚,他和我們同一部lift,如果他下次帶刀點算?好怕他會認得我,仲有家人的安全!

2 則留言:

viviberries 提到...

omg... are you ok now? it's horrible!!!

cheukyinling 提到...

真係嚇死人!!
傷口還在痛,心情平復了一點,不過仍不敢自己出街..