2011年5月26日 星期四

新新工作?

之前interview 一間大公司,大到上市不在話下,總市值90億以上,O嘴!
interview 已過關,等body check報告。 pass 的話就可以返工~~
大公司福利好,有水機(未試過見到水機會開心!),假期多...

今日body check ,我以為自已比之前長肉了,怎料..............瘦了!得92磅!!!

瘦得太多了,所以聽子彭醫生的建議,加$190驗甲狀腺,因10個女仔9個都因甲狀腺而無故消瘦,甲狀腺症狀還包括發熱、疲勞、手震、心跳加快、氣促、大頸泡等

希望找到原因..

3 則留言:

viviberries 提到...

nice! 點都大公司有個勁D 既名o係resume 好D, 加油!

Sarah 提到...

好明顯妳d 脂肪去左我到啦~ 妳幾時會接返佢地呢?

cheukyinling 提到...

yeah~~ vivi~~~ 你都加油啊!

島山啊,咁我又唔想接收晒,你可唔可以送d 比其他人?e.g.兩蚊、嘉嘉