2009年8月5日 星期三

high heels wanted!!

救命啊!我還未買到3-4寸,又靚的高跟鞋啊!你們最近有沒有看到漂亮的鞋子啊?快點告訴我啦,又或者甚麼地方有好鞋子賣?URGENT!!

p.s.上身是黑色 tube dress

2 則留言:

viviberries 提到...

要平的話, 不理腳痛, 旺角聯合同銅鑼灣東角都應該有好多。

唔想腳痛而budget 又許可, 銅鑼灣恆隆中心二樓, 所有nine west, steve madden etc 既heels 都好好好靚~~

cheukyinling 提到...

謝謝妳啊,之前也去過sole town行過,宜家減價好正啊!
其實當我四處搜尋靚靚heels時,腦裡叮一聲想到妳,可能對同是heels fans的人,我都特別留意,kakaka~

p.s.因為條裙全黑色,想買對有點detail的鞋,好友卻覺得我算的鞋太搶,我都打算今日再去搜尋一下!!