2010年4月13日 星期二

荷德遊-5 (back to HK)

荷德遊記要快d在記憶猶新時寫下來,偏偏我又好眼訓,昨天返來就開會,10:30-4:30,全完無時間做野!
開會好像催眠,我第一次開眼打盹,個頭不停釣魚。
break個陣忍不住呻好眼 訓,
同事T說「我見到啊!」,連法國同事都和議「我都見到啊!」
啊!!!好想搵'lone 捐' ...

長途機要趁年輕坐,不單睡不好,坐到頸緊膊痛,睇戲又睇到眼乾,唔睇又無野好做,雙腳腫到不行!下機時好用力才能把腳塞進靴子,好怕皮靴會爆..

過完不停飲飲食食,放鬆和任意放空的旅行,我好不適應香港的生活囉,空氣差,又濕又焗,加上甚麼都好趕,周圍都是高樓大廈,;雖然我都掛住壽司、米飯、方便的交通、六時後仍然營業的商店,不過,那邊開心多了,想試下到外國工作,會否真的比香港輕鬆呢?

沒有留言: