2011年7月19日 星期二

XXXX

激氣到忍唔住講粗口,唔好以為不發火就可以得寸進尺!!你條粉腸!!!

新工作最難頂是我同事, 記住,是同事,職位一樣,早我一個月入職而已,語氣和態度差到呢!

教我做野的口頭禪是「你用下個腦唸下啦」、「你隻眼睇咩架」...

頂!PO number 可以用腦唸出黎既咩!我就係唔熟先睇慢d 姐,使唔使咁講野啊!!

我都未寸佢做左成個月d 野都唔熟,教教下我要請槍!我XXXX!!

亦未寸佢filing 錯野!我幾好人,EQ幾高先得架!!

但係,我今日終於忍唔住話返佢,明明soft copy 和 hard copy email 的subject 都不同,點知佢refer 邊個先?當佢好不耐煩地說「個份啊,咁都睇唔到」,我就火起:「邊q 度啊!」估唔到佢竟然收聲!

唔通d 人賤格到唔鬧唔得!?

唉.............枉我係一個基督徒,要收下d 火先得
雅各書1:19-22
1:19  我 親 愛 的 弟 兄 們 、 這 是 你 們 所 知 道 的 . 但 你 們 各 人 要 快 快 的 聽 、 慢 慢 的 說 、 慢 慢 的 動 怒 .
1:20  因 為 人 的 怒 氣 、 並 不 成 就   神 的 義 。
1:21  所 以 你 們 要 脫 去 一 切 的 污 穢 、 和 盈 餘 的 邪 惡 、 存 溫 柔 的 心 領 受 那 所 栽 種 的 道 、 就 是 能 救 你 們 靈 魂 的 道 。 











沒有留言: