2011年8月19日 星期五

我的爸爸媽咪

有晚食飯,媽咪說,以前你老豆放工幾支力都好,都爭住'掠'你d 尿布!
哈哈哈,但係佢宜家唔敢碰我的底褲囉。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

飯後細佬隨便說一句要減肥,爸爸竟然說,係啦,真係要減下肥,我都覺得(自己)太肥,好唔方便。
這是我今年最感動的說話,我爸肥到Columbia 的最大碼都快穿不下啦...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

某天同媽咪行街,去FCUK、Collect Point,行得好不滿足!
我說,這些都是我鐘意的牌子。
媽說,你仲有好多野都鐘意添呀。
我說,係啊!不過我最鐘意係你!(再送一個緊緊的擁抱)

不知怎的,最近成日對媽咪講好肉麻的說話。
可能覺得愛說要說出口吧~~

沒有留言: