2011年8月29日 星期一

Boat trip

上星期去完camp,今個星期去 boat trip,有夠多戶外活動了!我可是tanned!!如果皮膚不黃,tanned 都幾靚。
p.s. 中醫說貧血的人皮膚黃,唉,又貧血,又貧窮,點算呢~~
星期六的西貢岸邊堆滿人,海面都堆滿船,包圍我們的都是出海的船,好誇張,儼如船隊一樣。
大量照片在別人相機中,分享兩張在facebook post 的有趣照片。
左邊是我,無錯,著救生衣+棉條 浮條,不懂游泳很驚的,而且兩樣一齊可以好relaxing 浮在水中,正!!
右邊是朋友的朋友,想用浮條划浮床,划下划下滑進浮床的洞,然後..............
有看過鐵達尼都知,其中一邊重,架船會:
哈哈哈,這位新朋友好funny~~

我還邀請了Andrea 和她男朋友,還有我第一次玩 wake-board,
遲下收到相要放在這日記裡~~

4 則留言:

Hoi Min 提到...

好鐘意你最後過兩張相,很攪笑!很貼切

cheukyinling 提到...

哈哈~~~ 睇返d 相都覺得開心~~

Sarah 提到...

Boat Trip 正喎
好想睇相啊~

哈哈~ 又貧血,又貧窮
我都係呢~

cheukyinling 提到...

你貧血唔好睇啦,我驚你睇完流鼻血,更加唔夠血啊!! hehehehe~~
btw大部份相都係人地部相機啊~~~我想睇都無得睇