2009年11月17日 星期二

點解?點解我記性咁差?

T小姐:這個星期好多野做,時間過得好快。

我:係啊,上星期我阿爸生日,隔幾天就到我阿媽,係咁慶祝生日啊。

T小姐:你阿爸有咩表示啊?

我:下!?佢乜都無喎,只得我前一天買了一打花和請食飯。

C小姐:咩啊,你阿爸和阿媽去左二人世界,幾好啊。

我:佢地有二人世界咩?你又知?幾時啊?

C小姐:咩啊,咪就係星期二囉,你和我去睇戲,你話佢地都出左黎上環行街嘛。你仲話正日去睇戲,所以早一日慶祝和食飯既。

我:咦!係喎,你又記得o既!嘩你記性好好啊!

T小姐:係你記記性差姐,前兩日發生的事都不記得。

C小姐:咪係咪係!

我:..........................................(我都唔想否認囉)

沒有留言: