2008年9月25日 星期四

what do you want?

請個admin assistant,唔要u graduate,但要英文fluent,又要識普通話,又要有工作經驗,又要平,最好我貼錢比公司啦,好無?我都未話份工無野學啊。那你試下找一個英文fluent 的中五囉!祝你好運!

搵工搵工,搵到火都黎,想搵份有d 挑戰性,又是我這種BBA 適合的工,難!
成日都話要經驗,你地又唔請新人,我們何來有經驗啊?
成日問我以前份 part-time 做咩,講完又話「即係普通文職啦」,一個full-time student 做part-time 係做普通文職工作啦,大佬,我話比你聽我要出去見客你都唔信啦。

沒有留言: