2010年8月11日 星期三

獨立=孤立

書展前,一到公司,即被manager 叫入房,問我工作的status。天天如是!
書展後,忙著執拾搬公司,星期一才勉強能工作(fax 機今天先整好囉)。
星期一即被人追稿,說要在3日內 confirm 6版廣告!人都癲..
好吧,追啊追,追到個supplier 今日sick leave,超不好意思,立即收線,不礙人家休息。
終於那些廣告總算找齊了。

今天來自manager 的「勉勵」:
「我知你追緊廣告,不過你等人reply 時,都要做下其他野。」
「你的工作好tough,要independent,我就算知道有野跟,也特登唔提你,想睇下你點做。無時間上司係唔接受。」
「你宜家唔係report 比我,所以你知啦,你d 野我唔會理。............. 不過你真係有咩都可以搵我。我地做野對事唔係對人。」

沒有留言: