2010年8月26日 星期四

iphone 4 初體驗


最初拿到iphone 4,我連開機、打電話、unlock 都唔識,當天晚上更不知按了甚麼,全部Apps 都在震啊!!!手足無惜的我只好關機,重新開機。

隔天Cany 教我用iphone 時,她示範這動作,並聽到我這蠢事,哈哈大笑起來,原來長按App 就會震,之後就可以移動App,再按主key,就可以set 好。

handfree 好似有回音..

Window upgraded 兩次先可以將iphone 和itunes connnect,原來Window service pack 3先可以支援iphone 4。

因為我喜歡把電話放褲袋,就不太想買case,電話會大一截;不過正物色一個袋仔,那放在沒有暗隔的包包時,也不怕弄花啦。

同事R 先生和應:「唔好用case 啦,裸跑最過癮。」
又學到野,原來不用case 叫「裸跑」,我都鐘意(iphone 4)「裸跑」!

前兩天到旺角先達廣場一樓(近電梯那間,Cany 說這間貼得不錯),買了高清保護貼,其實即是光面貼,screen 和背面都貼,承惠HK$95!!好貴囉,兩張「日本高清貼」就賺人HK$95,還超多人光顧,真好賺。

又話就算不破解,都好多免費App download,但不覺得囉,d game 都幾無聊,好玩的要付費。可是破解又怕部機會慢,無電關機又會流失資料.....

電話台3 真收得好差,上網好慢,唉..

到底有誰也用3 呢?轉了台無得同黃婷婷 sms,好悶啊。

真的到現在都未接受到自已擁有iphone 4!

沒有留言: