2010年8月29日 星期日

Iphone4-學習中

3真的收很差,
今天他們打來問iphone4的用後感,我當然嘮叨他一番,
他問我會否介紹iphone給朋友,我說會的,不過剛睡醒的我完全講不出它的優點...
KK box好用囉,部機好流暢囉。跟住個腦load不到喎,很沒說服力哪!

他又問我的舊電話會否上台給家人用,我部機被偷啦,哈哈哈..
她又跟著笑。

不過部機很熱和比我想像中重,
還有未能在blogspot upload相;
未找到能edit MS Word,Excel的app;
不懂用itunes 加鈴聲。

學識飛線啦!
Iphone收到來電,按收線即可把來電轉接到其他電話,office 最合用,可以聽私人電話:
只有收線後轉接來電:**67*#轉接到的電話號碼*按打出
取消收線後轉接來電:##67## 轉接到的電話號碼*按打出



聽到越來越多人買iphone 4(包括海綿和世豪),太高興了,
希望多點朋友仔用,大家一起用「whatApps」免費sms 啊~
註「WhatsApps」售價USD0.99
WhatsApps簡介:
iPhone 可以 send 到即時 Message 比另一部 iPhone,效果同 Send SMS一樣,但不論對方在任何國家,用任何電話供應商,都完全免費 !!

而且可以 Send Photo 同 Location,以後 Send 野比另一個 iPhone 朋友就唔駛用 SMS/MMS,咁就可以慳番 d 錢 !!

WhatsApp 完全會用 iPhone 既電話號碼當 ID,而真接讀取 iPhone 內既 Contact List,如果 Contact List 內朋友係用緊 iPhone 同已安裝 WhatsApp,佢會自動加係 Favorites 內,唔駛好似 Ping! 要先登記一個 Ping! ID,再將朋友既 Ping! ID 一個一個加入 !!

而且 WhatsApp 可以好似 MSN 咁設定 Status Message (例如"開緊會"、"睇緊戲"、"食緊飯"、"Merry Christmas"都可以),比對方知道自己忙可能唔方便回覆留言。
 
最新版本v2.3 仲可以支援傳送 Video, Voice & Photo !!
source: http://hkappleiphone.blogspot.com/2010/01/whatsapp-iphone-to-iphone-video-voice.html

沒有留言: