2009年3月30日 星期一

should I go? (Part 2)

昨天還在煩惱去不去大陸,今天就跟我說明天出發嘩好突然啊!! 又話星期三/四先去..

明天一整天都會待在大陸, 希望快點做完,早點收工~

如果明天11am左右, 你在皇崗見到一個傻傻的, 好像迷了路的少女, 那就是我!!

拜托千萬一定要平安回來, 我只去過羅湖, 而且是上年暑假的事了, 我從未去過皇崗, 剛剛search 過關巴士時, 我以為 '皇崗黃岡' ,連地方名都搞亂, 怎麼辦?


ok, 輕鬆點, 嗯......................聽日過深圳, 緊係要去看一下排靚牙啦( 請用咪咪姐的口氣讀這句).

或者需不需要捧一簿上去? (典故: 家俊在救恩火警的糗事, super funny!!)

要不要墊多些錢在鞋底呢??


今晚會不會睡不著呢?心情又興奮又緊張呢~

pls pray for my personal safety!!

聽說治安好差, 難道老細看我不順眼, 帶我返大陸, 目的是來一招借刀殺人, 任我被大陸的黑市人販/ 內臟販/ 失業民工宰割????

沒有留言: