2010年1月26日 星期二

遇到小明星



遇到,不是遇見,因為我看不到,別人提我才見到。

1.     某天和Cany放工,一邊往天后走,一邊談天,突然她沈默,
問我「見唔見到?」
我反問「見到甚麼?」
Cany:Eric Kwok和葉佩雯囉。」
:「下,邊度?」前後左右地張望
Cany:「剛剛在你身邊經過,葉佩雯還餵緊Eric Kwok食野。」
我掉頭望:「咦係喎。」想看清楚,
Cany:「算呢啦你,走左o勒。」

2.     星期六和黃婷婷、兩蚊和靖靖去新記食芝士麵,到收銀付錢時,黃婷婷好緊張地用氣聲叫我望下後面,我好驚,以為她見到甚麼恐怖核突的東東,我一看,〕咦,很眼熟喔,咦,不會吧,是他!OMG,好彩黃婷婷叫我看,不然就錯失機會啦!
走出餐廳範圍,大家都說估不到真的有明星光顧(那茶餐廳貼滿明星光顧的照片),我說:「就是嘛,想不到余文樂都幾靚仔。」身旁的靖靖說:「那個是阿Deep黎架喎。」
「下!?係咩?」眾人除了大笑,就是叫救命。我都想叫救命…….

3.     在維園門外等交通燈時,又是Cany::「喂,你隔離是不是At ?」,掉頭望:「咦,係喎!」我明明站得最近,為甚麼我看不到架?

所有我遇見的人都是正常打扮,無墨鏡,無口罩,我都看不到,我隻眼望咩架??

msn靖靖跟她說,她的反應是:
靖靖: really?!where?when??定係你又認錯人呀/////
: yes ar, at CWB, about 6:30 嘩!!串嘴呀??放心,唔係我見到先,係我同事同我講是At 17,所以唔會錯既,如果佢無講,我應該會以為是Twins tim
靖靖: maybe not,你同事跟得你多,都睇錯左,其實真係twins


沒有留言: