2010年1月26日 星期二

波點一周 Polka Dot Week-Day 4

和阿瑩、黃婷婷和Henry到沙田尋寶,我已找到一件寶貝,至於是甚麼,就看某君(黃婷婷朋友)的造化了,若然得到手,我會超開心!期待ing!!!

灰色短袖tee,藍色波點tee,深灰candigan,淘寶連帽斗蓬黑色毛衣,黑色牛仔褲,灰色高跟鞋

這淘寶的毛衣超柔軟,款式可愛,前面可打蝴蝶結和兩個毛毛球,後面有帽子和毛毛球,超舒服!只售$45~多謝兩蚊邀請我加入團購,餘兩件衣服也很滿意,有一件都是有波點和蝴蝶結架!!
好恐佈,我已經潛意識&自動波接近波點和蝴蝶結的東西,我要節制對它們的狂熱。

今個星期不停叫朋友幫我拍照「唔該幫我影張相啊,淨係頭以下就得架啦。(多數人問:「下!?點解啊?你搞咩啊?」)因為我今個星期日日都著波點,要影低佢放上blog啊。」

Cany 已經著了五日藍綠格啦!

沒有留言: